Slut!

Helgen är slut och en ny vecka har börjat. Det blir en kort vecka för maken, 3 arbetsdagar. Skönt för honom. Ja skönt för mig också :)
Helgen passerade med stora kliv. Gick alldeles för fort! Men den var trevlig och innehållsrik. Det har varit mycket fika, babbel, mat,vin och "nya" bekantskaper. Alltid trevligt! :) Har också innehållit familjetid och det uppskattar jag jättemycket. Mysigt <3
Dagen till äran, måndag, så har jag faktiskt inte så mycket planerat. Jag ska till VB och bubbla lite där. Det ska bli trevligt. Det var ett tag sen :) Sen får vi se vad som händer på kvällskvisten....Kanske jag och maken hittar på nåt...kanske vi bara sitter och myser i soffan. 
Sen så händer det lite i veckan. Vi ska försöka komma iväg ut i naturen en sväng till helgen när det ändå är långledigt. Älskar det livet ute i naturen. Så himla skönt!!
Att få njuta av fridfullheten, inga måsten och sitta ute och äta och njuta av utsikten <3
Nu ska jag iallafall njuta av en kopp kaffe här hemma och sen får man se vad som händer och sker fram tills det är dags att bege sig hemifrån.
Ta hand om varandra.'
kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: