Som maken säger........

Julafton kom tidigt i år!! 
Har varit på återbesök hos läkaren idag och jag har nog inte varit så glad på minst tre år som jag är nu!!!


Knölen var inte cancer, fast att cellprover visade avvikelser. Det var nån lång diagnos på latin (som jag inte fattade mycket av) men fattade att det inte var cancer iallafall :)) 
Så summa summarum: det var inte cancer och jag har inte haft det heller. 
Visst är det trist att läkarna sa att det var så och orsakade mycket oro och många tankar. Vi, alla i min omkrets, har mått skit rent ut sagt in flera veckor. Och jag ska säga att jag hade nog inte stått på benen idag om jag inte hade haft er alla. Speciellt tack till min syster som har stått ut med mej, läkarbesök, samtal och sms från alla!! Älskar dej systeryster <3 
Men nu kan vi alla glädjas över att skiten är över och i detta fallet vara glada över att läkarna hade fel :) 
Idag blir det till att fira lite :) inte varje dag man blir friskförklarad :)) 
Njut en smula alla <3 
Kram 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla underbart!!!! Precis nu njuter vi en (stor) smula <3

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Susanne Söderberg

2013-11-19 @ 17:44:12
Postat av: Karolin

Härligt Sanna!
Så roligt att höra... Fy attsingen vad bra!!!
Men då himla onödigt att skrämma upp folk innan man vet... dessa doktorer... Suck och dubbelsuck...
Fira på du!!!
Massa kramar från mig 💕

2013-11-19 @ 18:06:05
URL: http://www.larolknsdida.blogspot.com
Postat av: Karolin

Härligt Sanna!
Så roligt att höra... Fy attsingen vad bra!!!
Men då himla onödigt att skrämma upp folk innan man vet... dessa doktorer... Suck och dubbelsuck...
Fira på du!!!
Massa kramar från mig 💕

Svar: ❤️⭐️❤️⭐️❤️
Susanne Söderberg

2013-11-19 @ 18:06:06
URL: http://www.larolknsdida.blogspot.com
Postat av: Laila

Vilken lycka det måste vara! Först nästan dödsförklarad och sedan helt friskförklarad. Vad sysslar sjukvården med? Kan man inte anmäla för onödigt ingrepp! Kram!

Svar: Nja nåt positivt i det är det....vänster patte är ju fast och fin som en 20 åring ;)
Susanne Söderberg

2013-11-19 @ 18:15:37
Postat av: Linda

Underbart!! Sitter och ler fastän
jag känner inte dig, men jag tittat in här ibland och har följt dig sedan du fick cancerbeskedet och det är verkligen en stor lycka att det inte var cancer, men som Laila säger så undrar man vad sjukvården sysslar med.

Svar: Vad trevlig att du tittar in här. Kan berätta att jag läser din blogg dagligen. Ska bli bättre på att kommentera :)
Susanne Söderberg

2013-11-19 @ 18:35:21
URL: http://www.enlitenvra.blogspot.com
Postat av: Ida Björkman

Glad ända in i själen, så långt in det går!
Underbara älskade vän ❤

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
Susanne Söderberg

2013-11-19 @ 18:48:41
Postat av: linda

HÄRLIGT SANNA! LÄNGE LEVE LIVET OCH FUCK CANCER! !

Svar: I wish cancer got cancer and die!!
Susanne Söderberg

2013-11-19 @ 20:35:39
Postat av: Lena

Ja det var väl den bästa julklappen någonsin!!!
Underbara nyheter Sanna. Nu kan hela din familj njuta extra mycket av julen,
Största KRAMEN <3<3<3

2013-11-19 @ 20:57:36
Postat av: Anna

underbart! lycka.
kram

2013-11-19 @ 21:52:33
Postat av: Ulrika

Så skönt att höra! Stort grattis till den tidiga julklappen!/ Ulrika

2013-11-19 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: